Oukaimden

Semalam, kami pelajar Kenitra buat rehlah salji ke Oukaimden. Oukaimden terletak di Banjaran Atlas dan 60 kilometer dari Marrakech. Main ski, buat air batu campor, sakit pale/pitam, menelaah kitab, fotografi dan makan nasik yang dah beku antara aktiviti saya kat sana. Biar gambar² ni je yang bercerita. Itupun pun kalau gambar² kat bawah ni nak bercakap..hohoho..

Pemandangan dari atas kereta?kerusi? kabel

Pemandangan dari atas kereta?kerusi? kabel

Bermain ski di sini bukan di sana..kuakuakua...

Bermain ski di sini bukan di sana..kuakuakua...

Iskandar, Jejaka Jambu Kacak

Iskandar, Jejaka Jambu+Kacak. Tempahan? hubungi saya. Harharhar...!!

Hikhikhik..tak sekolah ko korang hari nih? Soal beliau.

Tak sekolah ko korang hari nih? Soal beliau.

Hahaha..dah tengok citer kungfu panda ke? menangih acik golak..haha

Pakcik pakai kolget, pastu pakcik gosok pakai berus dawai. Putih kan? Ujar beliau dengan rasa takbur dan riak.

Sidi Abdullah dan ABCnya. Gaya beliau mempromosi ABC cukup menarik.

Sidi Abdullah dan ABCnya. Gaya beliau mempromosi ABC cukup menarik.

Ais yang Berbatu dan berCampur

Ais yang Berbatu dan berCampur

Ada gambar lagik, tapi nantilah dulu ek. Kang temuntah² plak tengok gambar. Dan rehlah ni termasuk pakej jenjalan kat Marrakech dan Selsema! sekian, Wassalam.

Advertisements

~ by syahidd on 20 November, 2008.

4 Responses to “Oukaimden”

  1. biar btol korang amek es btu campo ..korang amek es btu then korang campo susu..then da campo bekas kaki org jijak, serigala dan sgala mcm kencing kt slji tu..
    hissshhh… takut aku..hihihi
    aku daupdate blog aku..jemput le..

  2. aiseyhh..org tua nih, kitorang makan yang masih dara dan tak dipijak lagik..heheheh..kalo la ku ada duit, mau je aku bawak kengkawan aku nih..

  3. shidan, tolong wat design ntuk aku..lg 1 follow blog aku skali ek..mentg2 le blog aku xseLASER blog ko

  4. …cantiknya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: